fredag den 5. oktober 2012

Nyt ansigt hos Elle Belle...


Pr. 1 Oktober er Laila Birk ansat hos Elle Belle som salgsassistent.
Laila er tidligere medejer af børnetøjsbutikken Clara H i Viborg, det seneste års tid har hun dog arbejdet med voksenmode hos Vanilia, også i Viborg... Heldigvis for os i Elle Belle savnede Laila arbejdet indenfor børnetøjsbranchen....
 
"Jeg har virkeligt glædet mig til at komme igang med arbejdet i Elle Belle. I børnetøjsbranchen er der altid nye udfordringer, og det kan jeg rigtigt godt lide. Jeg kan allerede nu se, at mange af de kunder jeg kender fra min tid i Clara H kommer hos Elle Belle, og jeg nyder virkeligt at hilse på og betjene dem igen", siger Laila.
 
 Laila bor i Viborg med sin mand og 3 børn. Sara på 12 år, Maria på 9 år og Asger på 3 år.
 
Vi byder Laila rigtigt hjerteligt velkommen i butikken.

1 kommentar:

Tusinde tak fordi du tager dig tid til at skrive en kommentar, det betyder meget for os.....